Royal Paradise Beach – Thasos 2014

HOTEL SI IMPREJURIMI :

Este prima data cand merg in Grecia, deasemenea prima data pe insula Thasos pentru mine. Fiind totul la prima vizualizare am fost un pic sa spunem descurajat. Ma asteptam la altceva. Nu as putea defini acel altceva. Dar de-a lungul celor cateva zeci de kilometri intre portul din Thassos si hotelul Royal Paradise Beach moralul meu a inceput sa intre la apa din ce in ce mai mult. Strazile inguste, totul ca la noi la tara, plaje minuscule pe marginea drumului, cateva hoteluri pe care le vazusem prin oferte prezentate atractiv erau de fapt mici asezari banale si uratele pe marginea drumului de tara… si cam atat. Pe alocuri cateva peisaje superbe de coasta mi-au mai gadilat un pic privirea. Ajuns in Potos ma uitam speriat dupa hotel incercand sa ghicesc dezamagit locatia printre asezarile ce in opinia mea sunt mult sub Eforie Sud.

Din fericire, vederea ansamblului, situat la 2 km mai departe de Potos m-a revigorat.

Este, in opinia mea, cel mai frumos si luxos hotel din zona. Voi detalia mai jos punct cu punct impresiile, pe capitole. Concluzia mea este ca echipa de marketing mai are foarte mult loc sa-si imbunatateasca prezentarile. Am cautat indelung informatii despre acest hotel si am dedus ca e un hotel ok. Nu, nu este un hotel ok, Este un hotel minunat prezentat insuficient, slab promovat si nedrept judecat in diverse review-uri doar pe baza mesei si a unor foarte rare momente in care in unele locuri uneori vantul aduce un slab miros de canalizare. Haide totusi sa sa detaliez serviciile exceptionale pe care acest hotel le pune la dispozitia clientilor

CAMERA: noi am avut o camera superioara, sea view, orientata cu fata inspre gradina centrala a hotelului si lateral spre mare. Astfel soarele nu bate in camera toata ziua ridicand temperatura. Oricum camera beneficiaza de climatizare inteligenta centralizata. La deschiderea usilor glisante ale balconului generos, aerul conditionat se opreste, urmand ca racirea sa fie reluata automat imediat ce usile sunt inchise. Se poate regla temperatura si intesitatea din panoul de comanda cu afisaj LCD si comenzi facile. Balconul este mare, insa nu este cel lung cu jacuzi. Probabil acela este in versiunea de camera Luxury sau Deluxe (sau cum s-o numi la ei varianta urmatoare dupa superior)

Mobilierul este unul modern, (contine suficiente sertare si nise in care se pot depozita obiectele personale).atent conceput de un designer profesionist, extrem de atent la detalii (dealtfel ca si restul hotelului). Ca veni vorba de detalii : in absolut fiecare coltisor s-a dat atentie detaliilor. O sa deviez un pic aici: absolut toti romanii cu care am discutat au comentat legat de partea de detaliu. In acest complex cred ca este un manager extraordinar de chitibusar si efectiv bolnav sa mearga pana in cel mai mic si insignifiant detaliu cu organizarea. Revenind la camera, patul dublu este lat, comod, asternuturile schimbate zilnic. Voi intra la prezentarea camerei un pic si in zona de servicii. Camerista vine de doua ori pe zi: dimineata face curat, schimba asternuturile, prosoapele si completeaza consumabilele lipsa. Seara vine si schimba prosoapele, din nou (!!!), face iarasi curat daca este cazul, face patul si impatureste hainele lasate aiurea prin camera (!?!) lasand bomboane, si 2 biletele: unul cu temperatura de maine si celalalt cu informatii utile legate de serviciile hotelului si numele menajerei care a vizitat camera Peretii de sticla ai cabinelor de dus cu design modern, sunt spalati de doua ori pe zi de posibilele picaturi de apa ramase de la ultimul dus. Daca s-a consumat ceva din minibar pe timpul zilei seara se recompleteaza.TV-ul lcd afiseaza mereu la pornire un mesaj particularizat „Welcome mr&Ms… numele clientui” urmat de urarea de a avea un sejur placut. O alta dovada a atentiei a detalii a acestui manager de hotel.

Pe jos nu exista covoare sau mocheta ci doar parchet maro, foarte de efect in combinatie cu mobila. Capatul patului este deasemenea din piele groasa maro, cusuta interesant cu o ata speciala, in ton cu perdelele.

* Draperia este blackout deci somnorosii se vor bucura de confort maxim dimineata cand soarele inunda statiunea.

* Geamurile pana la podea, perete de sticla, cu usi glisante. Astfel vederea catre gradina exterioara si balcon este completa. Si credeti-ma, afara este un peisaj deasemenea construit de un designer talentat. Am descoperit un pic mai tarziu ca in exterior exista o sina speciala ce gazduieste un cadru pliabil cu plasa, pe toata lungimea peretelui de sticla, deci puteti dormi relaxati cu usile balconului deschise.

Baia este moderna si utilata impecabil, panouri de sticla mata si mult metal dau un aspect luxos si profesional: telefon, cantar, oglinzi concave, uscator, etc.

Nu recomand camere garden view care dau inspre parcare sau terenul de tenis. Nu pare ok amplasarea lor. Aceea este si zona unde uneori seara ajunge acel vag miros de canalizare si deasemenea un pic mai multa galagie fiind orientate catre zone pietonale frecventate des sau catre parcare. Daca nu te dernjeaza sunetul motoarelor sau a celor ce joaca tenis, sigur se vor gasi alte inconveniente cred. Desigur, cred ca pretul lor este mai avantajos.

GRADINA, DOTARI:

Desi spatiul este relativ generos comparativ cu al celorlalte hoteluri pe care le-am vazut pe insula, gradina nu este foarte mare comparativ cu spatiul pus la dispozitie de hoteurile turcesti spre exemplu. Acest inconvenient insa a fost compensat de taentul si priceprea unui designer stralucit care a reusit sa puna in valoare fiecare centimetru si coltisor…Da, fiecare centimetru, ad literam! Combinatia de pietre abe de rau, pini, gazon, maslini pitici sau tufe cu rodii, lumini ascunse in pavaj, pereti, bile si globuri luminoase, baldachine albe, piele alba pentru fotoliile discret ascunse in verdeata, mesele de lemn maro, tufele ingrijite zilnic, reusesc sa creeze un cadru de vis.

Exista doua psicine, relativ mici, insa apreciate de copii. Un jacuzi mic langa psicine, dar murdarel, exct cum citisem in alte review-uri, nu am vazut sa fie vreodata folosit de cineva desi era functional. Plaja hotelului micuta, intima, cocheta, dotata cu sezlonguri si umbrele, gratuite pentru clienti. Este o plaja comuna. Jumatate a hotelului, unde umbrelele sunt marcate clar si jumate a unui alt proprietar. Daca te muti in zona din dreapta va trebui sa consumi ceva. Intrarea in apa este lina, cu nisip, se face treptat. Nu exista arici de mare. Foarte rar prin nisip mai gasesti pietre. Apa este limpede cristal si vizibilitatea este excelenta permitand sa vezi sute de pestisori care inoata la mal printre picioarele turistilor.

Exista un spatiu exterior destinat copiilor, unde responsabili se pot ingriji si juca cu ei.

Exista un bar exterior gen terasa unde poti manca sau consuma bauturi. Personal nu am mancat acolo, insa am comandat pe plaja bauturi. Comenzile sunt preluate de catre fete/baieti care se plimba pe plaja si sunt aduse “la botul calului”. Aceste comenzi sunt optionale pentru cei ce locuiesc in hotel. Nu trebuie sa ai bani la tine, te vor intreba numarul camerei si vei semna bonuletul. Asa se intampla si la masa cand consumi bauturi sau apa (care sunt contra cost)

SPA-ul vizitat de noi, are vreo cateva feluri de saune, o mica psicina in care nu functiona hidromasajul cand am testat si o minuscula sala de forta cu doua benzi, un stepper si niste gantere. Un minim necesar pentru cineva care tine musai sa se mentina un pic in forma. Noi am prestat o sedinta de antrenament cap coada pentru spate, umeri si cardio si am constatat ca sala poate gazdui doar doi turisti care sa execute simultan exercitii (exceptand inca doua persoane care ar putea sa fie pe banda). Spatiul este mic, deci daca te gandesti sa te antrenezi in grup nu e o idee foarte practica. Ma intreb ce se intampla cand mai multi clienti vor sa mearga la sala. Dusurile SPA-ului au o singura cabina. Un miniSPA as spune. Daca vrei sa te mentii in forma ai un minim necesar, dar nu sunt impresionat de dotari. Am uitat sa mentionez ca se ofera acolo si ceai sau apa free. Totusi intrarea in SPA nu este gratuita. Doar mica sala de forta are intrarea libera. Avand insa in vedere ca vorbim despre un hotel / statiune unde lumea merge la plaja nu pare un dezavantaj. Au vrut insa sa bifeze si asta probabil. Sali de masaj au doua. Am ales masajul de o ora: 50 euro 60 minute. Nu am fost impresionati. Nu e mai bine sau mai rau ca in alte locuri. Ambientul este placut, normele de igiena sunt la cele mai inalte standarde. La fel si profesionalismul personalului. Ca veni vorba de profesionalismul personalului, sincer nu stiu cum au reusit sa puna la un loc fara nicio scapare niste oameni de o calitate exemplara. Nu am vazut o asemenea calitate a personalului la niciun alt hotel cu staif. Si ma duc cu gandul la Sofitel, Radisson, Marriot. Voi detalia mai tarziu partea cu personalul si ce in opinia mea face diferenta intre un personal profesionist, bine pregatit si un personal de calitate stelara (cum este cel de aici)

INTERNET, TOALETE PUBLICE, SPATII COMUNE DE RELAXARE, SPATII DESTINATE COPIILOR :

*Internetul: este oferit gratuit in doua versiuni. Fix si wireless.

* Cel fix poate fi accesat in camera sau alte spatii prin cablu, la cerere, folosind computerul personal, sau la un fel de internet cafe la subsol unde accesul este gratuit si nelimitat. Sistemul de operare pe computerele fixe din internet cafe este Windows 8.

Tot in sala aceea destinata relaxarii/internet cafe-ului exista si doua fotolii pentru masaj, functionand cu monede de 1 si 2 euro. A fost pentru mine prima data cand am testat un asemenea fotoliu. Am vazut si pe la noi prin mall-uri mai nou dar nu incercasem. Senzatia este interesanta, originala, insa nu se compara cu un masaj normal  Fotoliile sunt aproape noi si functioneaza corespunzator.

* Internetul wireless bate aproximativ peste tot: plaja, camere, sala de mese. Calitatea foarte buna a conexiuniil este insa in sala de mese si pe balcon, zone unde antena bate mai tare probabil. Am observat pe terase, foarte discret, aproape invizibile pentru un ochi neantrenat echipamente CISCO. Apropos de discretie, a trebuit sa ma straduiesc foarte tare sa zaresc camerele de supravecghere. Sunt exceptional de inteligent si discret plasate.

Semnalul bate si pe plaja, asa ca vei putea posta selfie-uri pe fb fara probleme, conditia insa este sa nimeresti o pozitie mai buna. Am observat ca inspre intrarea in apa semnalul bate mai tare decat spre capat unde este un zid de piatra care probabil ecraneaza.

* Toaletele publice : da, clar trebuie mentionate! In review-uri deobicei daca le mentionez in treacat sau deloc. Aici insa merita dezvoltat subiectul. Ca frizeaza absurdul in curatenie, ok, nu ma surprinde. Ca sunt folosit materiale de calitate la fel ca in camere, ok, bila alba. Ca sunt chiar mai luxoase uneori ca cele din camere, dragutz. Daca in echipa noastra nu am fi avut si o doamna probabil review-ul meu ar fi fost mai sarac. Ei, iata, in toaletele publice, atentie publice am zis, doamnele vor putea accesa la discretie si nelimitat : tampoane si absorbante (ok, nu ma pricep foarte bine la subiectul asta) si din acelea interne, si din acelea care se lipesc pe slip. Cele interne in diverse marimi, cele care se lipesc pe slip desigur pentru slip normal sau tanga. Nu au fost uitati nici copii. Doamnele vor putea gasi si pampers.

Desigur pe perete, ca si in toaletele din camera exista distribuitor de pungute igienice pentru a nu arunca direct in cos, la vedere chestii intime.

Pentru mine este prima data cand intalnesc asa ceva la un hotel, sau desigur prima data cand avem si o doamna in echipa sa ne detalieze aceste aspecte.

Inca o bila alba pentru manager.Inca un wow pentru mine.

*Zona destinata copiilor: Ei bine, optional, poate si parintii vor sa stea linistiti la masa fara sa fie deranjati de copii. Astfel, exista o camera dedicata, langa sala de mese unde reprezentanti ai hotelului intretin copii pana la revenirea de la masa. Camera cu jucarii este animata si intretinuta corespunzator. Sunt organizate jocuri, dansuri pentru a mentine copii ocupati si interesati. Deobicei parintilor le este greu sa ii mai dezlipeasca deacolo dupa masa.

MASA: Probabil ca va fi unul din cele mai controversate capitole ale postarii mele si va incinge un pic spiritele in randul cititorilor care au fost si ei acolo. Am discutat cu multe cupluri cunoscute de romani cu care am facut cunostiinta aici in vacanta. Unii s-au declarat doar partial satisfacuti. In general cuplurile cu copii. Si totusi cum e mancarea? De departe excelenta! Pregatita minutios de un chef, aranjata si prezentata exact cum ar trebui. La nivel clar de hotel de 5 stele! As dori sa mentionez ca imi sunt familiare modalitatile de preparare si prezentare a portiilor in marile hoteluri: Radisson Blue, Mariott, Sofitel, sau in restaurante foarte pretentioase: portii mici, cu un design atragator, aranjate in farfurii mari si decorate superb. Fiecare tip de mancare se serveste pe un alt tip de farfurie cu o forma si un design diferit. Totusi intr-adevar pot fi greu accesibile copiilor mici care nu vor aprecia in mod clar modul de preparare si gusturile rafinate ale unei bucatarii diverse dar profesionale pregatita in genul emisiunilor masterchef.

Totusi acest aspect trebuie detaliat foarte bine pntru a intelege corect despre ce este vorba aici. Am observat si pe Tripdvisor si in cateva alte locuri, note mai mici primite de hotel. Nu am fost surprins sa vad ca provneau in mare parte de la nemultumirea vis a vis de meniu. Si acest lucru este complet nedrept va asigur. Totul se leaga de nivelul asteptarilor. Care nivel al asteptarilor deobicei e simplist: sa fie mult, divers si chestii ca acasa, accesibile: un cartof prajit, o salata, o fripturica (preferabil cat mai mare). Deasemenea nu sunt bucate foarte apreciate de marea majoritate a romanilor care se asteapta la banala mancare all inclusive care domnule trebuie sa fie multa, da’ multa si nu musai sa fie de foarte buna calitate. Si de ce pestele nu e un peste mare pe toata farfuria, ci prezentat sub forma de cubulete intr-un frigarui, ornat frumos cu verdeata si scoici, cu o mlinie decorativa de sos specific, langa doua bucatele de ceva mai cu staif? Asta e portia cu peste? Da, aia e! Te uiti chioras in prima faza si ignori faptul ca a fost pregatita de un specialist, fiecare portie in parte, artistic, punand accent pe simtul gustului, menit sa incante papilele gustative si vederea. Designul si gustul merg impreuna imbinandu-se perfect intr-un buchet superb visual si gustativ. Este pur si simplu o experienta, un deliciu sa explorezi fiecare fel. Desigur, cantitatea mancarii din farfurie nu se ridica nici pe departe la nivelul unui all inclusive unde romanul de rand incarca farfuria cu simtul raspunderii, cu mai tot ce gaseste prin tavi, incalcand orice regula de combinare a bucatelor.

FOARTE IMPORTANT la acest capitol (pe care il voi mai detalia, deoarece notele acordate de romani pe acest subiect sunt in mod clar mici, acordate superficial) este mentiunea de pe spatele meniului. Dar haide intai sa detaliem meniul. Acesta este a la carte, diferit in fiecare zi. In cele 10 zile analizate de mine nu s-a repetat absolut niciodata! Hotelul ofera optiunea de full board sau demipensiune. Nu exista si versiunea de all inclusive. Exista insa flexibilitatea de a alege sa sa inlocuiesti masa de seara cu cea de pranz, trebuind doar sa anunti cu o zi inainte optiunea ta. Noi am ales versiunea demipensiune cu masa dmineata si seara deoarece am dorit o flexibilitate mai mare a modului in care sa ne organizam programul zilnic, al vizitelor pe insula fara sa fim stresati de grija de a nu rata masa de pranz. Masa de dimineata se incheie la ora 10:30 iar cina incepe la 19:30, deci programul de masa iti lasa un interval foarte generos in care sa poti face orice doresti.

Dupa cum spuneam, meniul este a la carte si difera zilnic. El include 3 optiuni pentru fiecare fel (cu exceptia supei), si contine 4 feluri de mancare: supa, aperitiv, salata, felul principal si desert. Dupa cum spuneam fiecare are trei variante. Portiile sunt atent pregatite si prezentate propunand clientului sa se concentreze pe degustare si deliciul gustului, a aromelor. Tinta bucatarului este sa incante privirea si papilele gustative. Din nefericire, am observat ca cei din jur se cam uita chioras la portiile atractive dar mici, concentrandu-se pe aspectul cantitativ. REVIN LA MENTIUNEA DE PE SPATELE MENIULUI pentru a linisti pentru iubitorii de cantitate. Acolo este tiparit un mesaj foarte clar si vizibil, mesaj repetat si de chelneri la prima masa: clientul poate comanda ORICATE portii doreste din orice fel, in orice combinatie, in mod NELIMITAT si GRATUIT! Deci dragi iubitori de farfurii pline, nu va ingrijorati, puteti in continuare sa mancati pana nu va mai puteti misca. Este gratuit si nelimitat. Bucatarul doreste sa va concentrati totusi pe gust deoarece portiile chiar sunt pregatite intr-un mod artistic. Daca cumva din cele 3 optiuni te-ar fi tentat si portia de nu stiu ce, nu-i problema, dupa ce o termini pe aceasta, poti comanda si celalalt fel. Din experienta noastra, masa este constituita in asa fel incat dupa consumarea celor 4 feluri greu mai poti cere ceva. Doar de vreo 2-3 ori am reusit sa mai cerem supliment deoarece efectiv ce primeam standard era mai mult decat suficient. Eu personal am çastigat’2 kg suplimentare in 10 zile.

Masa de dimineata este de tip bufet suedez si abunda in bunatati, mult peste orice alte hoteluri bulgaresti sau turcesti. Calitatea produselor este foarte buna, iar diversitatea este deasemenea foarte ok. O ultima mentiune cu care voi incheia capitolul „masa” este ca bauturile sunt contra cost: apa, berea sau orice alt lichid. Asta este intr-adevar un pic ciudat.

Chelnerii vorbesc foarte bine engleza si au o atitudine respectuoasa si extraordinar de profesionala. Mult, foarte mult peste orice alt hotel turcesc sau bulgaresc. Pur si simplu nu se improvizeaza nimic. Totul este atent controlat si nimic nu este la voia intamplarii. Am surprins intr-o dimineata o discutie scurta intre un turist englez(dupa accent) si un chelner. Turistul remarca ca in opinia lui aceasta nu este o masa de dimineata. Chelnerul surprins si ingrijorat il intreaba ce anume il nemultumeste. Turistul raspunde razand. Aceasta nu este o masa de dimineata, aceasta este un festin culinar all inclusive apoi ii arata semnul OK si ii transmite felicitari.

Masa de dimineata include aproximativ 15 feluri diferite de panificatie/patiserie,cdam 10 feluri diferite de prajituri, vreo 10 feluri diferite de compoturi. In rest orice va puteti imagina la un mic dejun insa cu o abundenta si o calitate de exceptie. Eu personal nu am reusit pana la plecare sa testez toate alimentele oferite dimineata. Meniul este extrem de diversificat. Managerii sunt prezenti destul de des in sala de mese. Sala de mese, terasa, sunt exceptional decorate, seturile de furculite, cutite, farfurii, sunt curatate impecabil si de foarte buna calitate. Fetele de masa se schimba dupa fiecare client. Servirea este extraordinar de eficienta si rapida indiferent de nivelul de incarcare al restaurantului. Fiecare fel de mancare are un indicativ. Chelnerii au o lista gen grila pe care doar fac o bifa a optiunii tale, astfel comanda se ia rapid. Nu stiu cum se face alocarea resurselor/chelnerilor pe mese, insa pare dinamica si ajustabila “din zbor” deoarece indiferent de cresterea numarului de clienti timpul de raspuns nu depaseste 3-5 minute. Exista 3 bucatari barbati si o femeie. Doamna este specializata pe zona de panificatie/pateuri/cofetarie. In aproape toate serile painicile primite la masa erau proaspete, fierbinti si aburinde.

Doua bile albe suplimentare primite de la mine pentru seara de peste : in seara de peste toate produsele din meniu erau bazate pe peste sau fructe de mare. Am facut semn unui baiat si i-am zis ingrijorat ca eu nu suport pestele. M-a intrebat ce as dori. Evident ca nu mi-a venit in minte ceva anume. Mi-a oferit verbal cateva optiuni completand ca vor gati absolut orice doresc eu.

Am primiti 4 feluri de mancare diferite, unice, ce nu contineau peste, particularizate pentru mine exclusiv, niste portii design gustoase, impresionante, desigur cu o intarziere de rigoare de 12-15 minute absolut acceptabila si de inteles avand in vedere ca nu aveau nimic deja pregatit pe tema aia. Desigur gratuit si cu posibilitatea de a le comanda orice altceva sau din nou aceleasi chestii. Desigur am fost intrebat mereu daca imi place , si daca nu cumva as vrea altceva. Oameni buni, sincer eu nu am mai intalnit asa ceva pana acum in vacante!

Portiile mele custom, superbe, au atras atentia altor turisti care au intrebat de ce nu au si ei chestiile alea in meniu asa ca bietii bucatari probabil au avut o seara grea din cauza mea prmind comenzi suplimentare.

Meniurile bilingve in greaca si engleza. Ofereau si meniuri scrise de mana in rusa sau orice limba noua aparea. Daca astazi venea spre exemplu un client pakistanez care nu se descurca cu meniul, azi ii ziceau verbal despre ce este vorba, iar maine aveau meniu scris de mana in pakistaneza. Uimitor! Asta inseamna servicii stelare!

Muzica de la masa : nu putea fi decat live desigur. Cam 7 zile din 10 am avut muzica lounge, pian adus afara, piese clasice sau moderne

Imbracamintea la masa : mentionat la intrare ca nu se accepta prezenta in costum de baie, papuci, etc.

CALITATEA SERVICIILOR : sky high! stelara! Am mentionat mai devreme ca voi explica un pic ceea ce in viziunea mea face diferenta intre un serviciu profesionist, de calitate si inalta clasa a ;a Radisson si un serviciu de calitate stelara. Am sa dau ca exemplu masa pentru ca tocmai am incheiat capitolul.

Hotelurile cu staif au anumite standarde. Chelnerii trebuie sa serveasca intr-o anumita pozitie, sa aiba un anumit comportament, o adresare specifica, sa afiseze o eticheta, sa puna intrebarile intr-un anumit mod, sa ceara feedback, etc. Desigur, asa se intampla si aici. Diferenta este ca astia nu par niste roboti indoctrinati in reguli, standarde si etichete. Pe langa acest aspect au implementat latura umana. Pe langa comportamentul mentionat mai sus, in fiecare zi glumeau cu tine, radeau, reactionau nu conform scriptului ci reactionau contextual. Nu exista moment sa nu se asocieze cu o gluma,un gest, ceva altfel. Au depasit latura scriptata. Erau umani, super friendly, super respectuosi, reactionau live in timp real desi nu stiau limba clientilor. Citeau gesturi, interpretau tonalitati si priviri, nu asteptau o comanda, ghiceau ce gandesti. Toti, dar absolut toti. Nu stiu cum s-a facut recrutarea lor. Toti personalul hotelului are un nivel foarte ridicat al limbii engleze, fara accent, sunt buni cititori ai omului si se adapteaza din zbor. Flexibilitatea lor este uimitoare. Asta este un serviciu stelar! Oameni profesionisti care respecta o eticheta, sunt prieteni, stiu sa se apropie, sa te binedispuna si sa te faca sa scoti mereu un wow!

AM PIERDUT CARTELA : am reusit sa pierd una din cele doua cartele de acces in camera. Am mentionat asta la checkout stiind ca urmeaza sa fiu tarifat 10 euro si am rugat-o sa adune suma la totalul datorat. Am observat mentionat la unele hoteluri ca pierderea cartelei se va penaliza cu aceasta suma.

Receptionera a zambit fermecator si intr-o engleza impecabila mi-a explicat ca ii pare rau ca am pierdut-o, ca desigur nu e recomandat sa pierdem aceste cartele, dar ca nu va trebui sa platesc, ca e problema lor. Apoi mi-a urat calatorie frumoasa.

IN INCHEIERE : cred ca a fost cea mai frumoasa experienta pe care am avut-o vreodata cu vreun hotel. Cred ca am omis multe in prezentarea mea, insa sunt foarte multe de spus si e imposibil sa imi amintesc acum totul. Daca sunt intrebari voi raspunde in comentarii.

GRECIA/THASOS : as avea o gramada de spus despre cum am vazut eu Thassos-ul. Am pus pe FB o gramada de review-uri foarte rele despre plajele pe care am ajuns in Thassos si pe care le-am analizat extrem de atent si critic. Cum nu face obiectul acestui review sa scriu despre plajele din Thassos,am sa exprim totul scurt : dezamagitor.

Vor fi multi care vor ridica din spranceana. Paradise Beach? O gluma proasta. Golden beach? O imitatie penibila de Mamaia plina de gunoaie si resturi. Si as putea continua. Thasos din punctul meu de vedere, mai bine zis plajele lui sunt o paragina (cel putin in septembrie anul asta) jegoasa si plina de deseuri. Potos arata ca un Eforie Nord.

Mi-au atras atentia oraselele Theologos si Thassos capitala care au niste zone extrem de frumoase.

Peisajele insulei iti taie respiratia, sunt de o frumusete impresionanata : muntele si marea laolalta, culoarea apei…superb. Ce a facut insa omul in foarte multe cazuri e o tiganie si un afront adus naturii si esteticii.

Pentru a nu exista obiectii referitoare la afirmatiile mele despre plajele mai sus mentionate voi adauga si poze care vorbesc de la sine, chiar daca nu sunt in legatura cu hotelul

Multumesc pentru rabdarea voastra de a parcurge acest rewview pana la capat. Este doar opinia mea critica si subiectiva desi am incercat sa analizez totul cat se poate de obiectiv si corect!

In zona am mai vazut doar doua hoteluri care ar putea merita un pic de atentie : AERIS, mai departe de Royal, deci la vreo 5km de Potos, insa nu are o plaja buna si nici apropiata, insa o amplasare de vis si chiar in Potos hotel Alexander arata interesant insa nu am apucat sa extrag informatii.

Comentarii pe Facebook